Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Officer


Functie

Kan jij niet wachten om onze klanten de best mogelijke service te bieden? Bij ons krijg je de kans om het eerste aanspreekpunt te zijn voor klanten die ondersteuning nodig hebben bij het gebruik van onze producten, diensten en oplossingen. Ben jij bovendien communicatief vaardig en neem jij graag het initiatief? Dan leren we je graag kennen.

We brengen je verder

Ons internationale bedrijfsonderdeel CCV Small en Medium Enterprises (SME) richt zich met een gestandaardiseerd portfolio in betaaloplossingen op de kleine en middelgrote ondernemers in België en Nederland. Je maakt deel uit van het Customer Services team.

Als Customer servicemedewerker kan jij je gaan ontwikkelen tot allround specialist op het gebied van betaaloplossingen! Door middel van trainingen en het meeluisteren met je collega’s leer jij ons bedrijf kennen en krijg jij alle informatie die je nodig hebt om onze klanten goed te adviseren. In korte tijd ontwikkel jij je tot dé adviseur bij het uitzoeken van storingen aan betaalterminals, verhelpen van uitdagingen waar onze klanten mee geconfronteerd worden en denk jij proactief mee om verbeteringen aan te halen. Het klantcontact is hoofdzakelijk telefonisch maar ook via de chat, mail en sociale media. Samen met je collega’s vorm je een team van ongeveer 12 personen waarin samenwerken centraal staat. Jullie verdelen de werkzaamheden en helpen elkaar waar nodig. En meer. Na je inwerkperiode van ongeveer 6 maand krijg jij de kans om je takenpakket verder uit te breiden. Dit kan door specialist te worden bij administratieve taken of je binnen een bepaald producttype te specialiseren volgens jouw interesses en kunnen. Zo heb je een enorme afwisseling in je werkzaamheden en gaat je persoonlijke ontwikkeling met sprongen vooruit!

Jouw profiel

Dit ben jij

  • Je bent oplossingsgericht en zet graag een stapje extra voor onze klanten.

  • Je weet de klant op een vriendelijke en professionele manier te adviseren en bent een goed luisteraar.

  • Je bent een teamspeler: je hebt er plezier in om met je team resultaten te halen. Samen sta je sterker.

  • Je staat open voor veranderingen en vindt het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen en te groeien in jouw job.

  • Je bent leergierig en nieuwsgierig en hebt interesse in technische ontwikkelingen binnen en buiten de betaalwereld.

  • Je bent enthousiast en ambitieus om mee te werken aan de groei van ons internationaal bedrijf.

  • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en Franse taal. Kennis van de Engelse taal is een extra meerwaarde.

  • Je bent flexibel om te werken in afwisselende diensten (tegen aanvullende vergoeding). 1 op 4 weekends, 1 late shifts 1 a 2 weken per kwartaal in vorm van thuiswerk.

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)

Aanbod

Iedere dag maken wij miljoenen betalingen mogelijk voor onze klanten. Daar zijn we trots op. We surfen mee op de nieuwe golf van innovatie en technologie en zorgen dat we een betrouwbare partner zijn voor onze klanten. En dat zie je in je nieuwe werkomgeving. We zijn ambitieus, gericht op de toekomst, open en collegiaal. Vol vertrouwen in elkaar.

Bij ons werk je:

  • Vanuit het kantoor in Ieper, gecombineerd met thuiswerk indien gewenst

  • voltijds (40u) of deeltijds (32u) contract

  • in een 40u-week waardoor je 12 extra dagen vrij bent per jaar naast het standaard verlof

  • in flexibele werktijden (in overleg) voor een marktconform salaris en thuiswerkvergoeding

  • in een aangename werksfeer met enthousiaste en behulpzame collega’s

  • wekelijks vers fruit en maandelijks attentie of activiteit van ons personeelscomité

Solliciteren

Evelien Simillion
057 21 52 15
jobs@ccv.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht